Willem
20 december 2017

Kom trainen bij het CDA Steenkampinstituut!

V-Dag 21 maart: een nieuwe lente, jouw nieuwe democratische geluid? Kom trainen bij het CDA Steenkampinstituut!

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 worden er weer diverse cursussen en trainingen georganiseerd. Word je voor het eerst raadslid? Kom dan naar de Kandidaat-raadsledencursus. Voor fractievoorziters, aankomende wethouders en andere onderhandelaars is er de training collegeonderhandelingen. Voor iedereen die met woorden moet overtuigen, in de raad, vergadering of café, is de basistraining debatteren onder leiding van ervaren debaters een aanrader.

Klik hier voor het hele scholingsaanbod.

G e z o c h t  :  CDA-mentoren en coaches

Vind jij het leuk om vanuit ervaring een startend raadslid, fractievoorzitter of wethouder te begeleiden in zijn of haar nieuwe functie? Of heb jij de bagage in huis om een meer ervaren (lokale) CDA-politicus met een specifiek en complexer (soms persoonlijk) vraagstuk te coachen? Meld je dan nu aan als mentor of coach!

Meer weten of andere opleidings- of ontwikkelingsvragen?

Neem dan contact op met Bas Aghina, consulent Opleiding en Ontwikkeling, secretaris HRM Commissie t.b.v. CDA’ers in de Provincie Utrecht, via [email protected] of via 06 – 28 236 751