03 juni 2024

Verkeerssituatie Soestdijkseweg Noord

Vandaag zijn er hulpstoplichten geplaatst bij de overgang van de Betje Wolff naar de Van Dijckschool. Hiermee geeft de gemeente gehoor aan de vele zorgen vanuit de mensen uit de buurt van de school. Ook het CDA heeft schriftelijke vragen gesteld en de VVD mondelinge vragen gesteld vorige week. Met de naar school gaande kinderen was vanaf de eerste schooldag na de vakantie een gevaarlijke situatie ontstaan. Vooral op de schooltijden was het lastig om door de door razende auto’s naar school te komen. Het CDA is blij dat de gemeente gehoor heeft geven aan deze geluiden. We zijn ook dankbaar dat helder wordt waar je kunt komen als burgers en politiek samenwerken!

Naast de situatie bij de Betje Wolff heeft het CDA ook aandacht gevraagd voor een aantal andere onveilige punten langs de hele Soestdijkse weg.