01 maart 2021

Evert Jan van Asselt op nr 45 voor Tweede Kamer

Het kan u niet zijn ontgaan, de verkiezingsborden in onze gemeente hangen weer vol met de landelijke politieke kopstukken. Onze CDA-voorman Wopke Hoekstra is niet te missen. In diverse radio- en televisieprogramma's en debatten brengt hij de CDA standpunten met verve naar voren. Wilt u graag weten waarvoor hij en wij warm lopen? Kort en krachtig staan alle CDA verkiezingsitems hierin op een rij:

Natuurlijk ondersteunen we ook in Houten de landelijke CDA campagne, dat doen we onder meer met onze Houtense kandidaat Evert Jan van Asselt. Binnenkort bij u in de bus, maar nu alvast op onze website. De flyer met op de achterzijde Wopke Hoekstra, de CDA lijsttrekker en voorop staat  Evert Jan van Asselt (nr. 45), onze Houtense CDA kandidaat voor de Tweede Kamerverkiezingen. In een tweeluik laten we u kort met hem kennismaken. Uiteraard gaat hij graag met u in gesprek of vertelt hij u meer over zijn ideeën. Mail hem gerust: [email protected]