14 mei 2024

Christendemocratie iets voor jou?

Verdiep je in sneltreinvaart in het politieke landschap en de positie van de christendemocratie. Wanneer spreek je van een ideologie? En welke rol spelen ideologieën nog in onze tijd? Op woensdag 29 mei 2024 bespreken we onder leiding van Arjen Siegmann deze vragen. Aan het eind weet je meer over het gedachtegoed van het CDA en wat we daaraan hebben in de gemeente Zeist.

De avond is bedoeld voor iedereen. Je hoeft geen lid te zijn van het CDA of een andere politieke partij. Iedereen is van harte welkom. Uiteraard is er op de avond volop ruimte voor vragen aan Arjen, de raadsleden en het bestuur van het CDA Zeist.

Arjen Siegmann werkt bij het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA. Daarnaast is hij hoogleraar aan de Vrije Universiteit.

29 mei 2024 | Inloop om 19.30 uur (start om 20.00 uur) | Maria Oord | Hortensialaan 30, Zeist | vragen? [email protected]