CDA Verkiezingsbezoeken aan Zeistenaren
Boasphoto.nl

Er zijn veel gezellige eetgelegenheden in Zeist. Één hiervan is eetcafé De Jonckheer. Een gezellig eetcafé waar iedereen welkom is: jong, oud, gezinnen met kinderen of voor drankje en hapje met collega’s. De Jonckheer bestaat al sinds 1990 en kent vele trouwe gasten. De Jonckheer heeft moeilijke tijden achter de rug. Eigenaar Gerard van der Leest: “Het waren pittige tijden. Wij hebben ons er doorheen geslagen door onder andere maaltijden te laten bezorgen door ‘Lekker Chef’. Nu wij weer open zijn kunnen nog steeds deze maaltijden besteld en afgehaald worden. Wat ons goed heeft gedaan is dat wij van veel kanten maar ook zeker vanuit het CDA-Zeist veel morele steun hebben ontvangen. Het doet je goed om te ervaren als horecaondernemer dat ook vanuit de politiek meegeleefd wordt en zij je niet vergeten.”

Het CDA ervaart dat de horeca in Zeist zeer gastvrij is en een belangrijke functie vervult in de samenleving. Dit door iedere dag hard te werken en weer klaar te staan voor hun gasten.