CDA Verkiezingsbezoeken aan Zeistenaren
Boasphoto.nl

Vishandel Vossole behoort tot één van de oudste én bekendste winkels midden in het centrum van Zeist. In 1960 nam de heer Spitsbaard de winkel over van Vossole en vanaf 2010 wordt de zaak gerund door de derde generatie: Madeleine en Piet van Zuylen-Spitsbaard. Zij hebben vele veranderingen in het centrum meegemaakt. Madeleine: “ik ben oprecht blij met het nieuwe centrum! En zeker met ons mooie plein. Elke dag, zelfs als het regent of sneeuwt zijn er kinderen op de trampolines te vinden. Het is echt een ontmoetingsplaats: scholieren die even willen “chillen” met elkaar na een intensieve schooldag. Kantoor medewerkers die tijdens hun lunch pauze even een frisse neus willen halen, bouwvakkers die juist nu even rustig willen zitten met hun lunch. En in het voorjaar zijn er verschillende verzorgingshuizen die een visje of ijsje halen en daar even genieten van het zonnetje met hun rollators en rolstoelen: geweldig om te zien.

Kortom een super plek in het centrum van Zeist”.