12 juni 2024

Informatieavond publiek vervoer Wemeldinge

12-6-2024

Vanavond waren wij aanwezig als toehoorder bij de informatieavond over publiek vervoer Wemeldinge. Dit was een goede informatieve avond waarin u als inwoner ook uw mening kon geven. Er liggen plannen maar er zijn ook nog veel zaken die moeten worden uitgeprobeerd. Goed om te horen dat in eerste instantie het oude en nieuwe vervoersysteem naast elkaar gaan functioneren.

Wij hebben uw meningen, opmerkingen en twijfels gehoord, deze zullen wij ook zeker meenemen in latere besluitvorming over dit onderwerp.

Als fractie van CDA Kapelle vinden wij het belangrijk om bij deze informatie/ inwonersbijeenkomsten aanwezig te zijn. Als raadsleden geven wij onze mening over onderwerpen in de raadszaal en stellen we te volgen beleid vast. Op deze bijeenkomsten zijn wij enkel toehoorder om juist uw mening te horen. Uw mening is belangrijk voor ons zodat we goede afwegingen kunnen maken. Buitenom deze bijeenkomsten mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.