27 september 2024

CDA Senioren Bijeenkomst over 'Voltooid Leven': Samen nadenken over belangrijke keuzes

Het CDA Senioren Zeeland nodigt u van harte uit voor een bijeenkomst met als thema "Voltooid Leven". Dit onderwerp staat momenteel volop in de maatschappelijke en politieke belangstelling. Terwijl sommige politieke partijen verregaande stappen willen zetten, heeft het CDA een eigen, genuanceerd standpunt.

Wij geloven dat het de taak van de samenleving is om naar elkaar om te zien en verantwoordelijkheid te dragen voor onze naasten.

Hoewel dit geen eenvoudig thema is, achten wij het van groot belang dat we hierover gezamenlijk nadenken en van gedachten wisselen. In dat kader organiseren wij twee bijeenkomsten, en wel op de volgende data:

• Maandag 4 november in het Meulengat te Sluiskil, van 14.00 uur tot circa 16.00 uur
  • Woensdag 13 november in De Stenge te Heinkenszand, van 14.00 uur tot circa 16.00 uur

Wij verzoeken u vriendelijk deze data in uw agenda te noteren en nodigen u uit om een van de bijeenkomsten bij te wonen. U bent van harte welkom, evenals eventuele belangstellenden die u graag wilt meenemen.

Een uitgebreide uitnodiging volgt binnenkort.

Met vriendelijke groet,

Namens het platform CDA Senioren Zeeland,