15 november 2012

17 november - bustour herindelingsverkiezingen

De komende dagen wordt er volop campagne gevoerd op Goeree-Overflakkee en in de nieuw te vormen gemeente Molenwaard. Op zaterdag 17 november kunt u deelnemen aan een bustour waarbij ook Sybrand Buma en Ruth Peetoom van de partij zijn. Bekijk hier de brief van de lokale en provinciaal campagneleider:

Beste Zuid-Hollandse CDA’er,

Het is verkiezingstijd! In Den Haag, waar de campagne gewoon door gaat en onze Sybrand Buma stevig stelling neemt tegen het nieuwe kabinet. Maar ook op Goeree-Overflakkee (nu Goedereede, Dirksland, Middelharnis en Oostflakkee)  en in Molenwaard (nu Graafstroom, Liesveld en Nieuw-Lekkerland). Hier zullen namelijk herindelingsverkiezingen plaatsvinden op 21 november. De tegenwind die het CDA de afgelopen jaren gehad heeft draait langzaam naar een briesje méé. Onze collega CDA’ers kunnen daarom uw hulp heel goed gebruiken! Op vele momenten tussen nu en 21 november bent u in Molenwaard en op Goeree-Overflakkee van harte welkom om mee campagne te voeren. Kunnen we op uw rekenen?

Bustour zaterdag 17 november

De inmiddels beroemde CDA-bus rijdt op zaterdag 17 november door Molenwaard en over Goeree-Overflakkee.  Onder andere Ruth Peetoom en Sybrand Buma zullen deelnemen aan het programma! We zullen vooral gaan canvassen langs de deuren en in de centra. Ook u kunt in de bus zitten! We vertrekken om ongeveer 8:15 uur vanaf het Partijbureau in Den Haag. Hier kijken we, afhankelijk van het aantal aanmeldingen, of we nog een extra op- en uitstapplaats kunnen realiseren. Opgeven kan via: Marjolijn Knol, [email protected]

Mocht u alleen in Molenwaard of Goeree-Overflakkee kunnen deelnemen aan het programma. Dat kan ook!

In Molenwaard verzamelen om 9.30 uur bij het winkelcentrum met de C1000, Dorpsstraat 5A Molenaarsgraaf.

In Goeree-Overflakkee worden we om 13:30 ontvangen in Oude-Tonge. De bus zal parkeren bij Dabbestraat 4 nabij Albert Heijn.

Get out to vote!

Goeree-Overflakkee: Op maandagavond 19 november gaan we huis-aan-huis aanbellen bij mensen en dinsdagavond 20 november zullen we huis-aan-huis folders door de brievenbus doen. Bij beide acties kunnen we veel vrijwilligers gebruiken. Aanmelden kan bij [email protected]

Molenwaard: Dinsdagavond 20 november verzamelen wij met vrijwilligers om 19:00 uur bij het CDA-Campagnehuis (Graafdijk Oost  66A, Molenaarsgraaf) om vervolgens in de CDA bolwerken (door kiezersonderzoek geselecteerd) een oproep door de deur te doen om woensdag 21 november CDA te stemmen. Aanmelden kan via [email protected]

Kom in actie!

Sowieso is er voor mensen die graag campagne willen voeren van woensdag 14 november  t/m woensdag 21 november altijd wat te doen. De CDA’ers in Molenwaard en Goeree-Overflakkee stellen het zeer op prijs als mensen van buiten hen willen ondersteunen! Geeft u deze oproep door aan alle CDA'ers die u kent?

Meer informatie

Molenwaard: www.cdamolenwaard.nl, campagneleider Elco van den Berg, [email protected]

Goeree-Overflakkee: www.cdago.nl, campagneleider Jan-Anton Houweling, [email protected]

Met vriendelijke groet, namens de lokale campagneteams,