19 maart 2015

CDA Den Haag blij met groot CDA in Zuid-Holland

De verkiezingen voor de Provinciale Staten pakken gunstig uit voor het CDA in Zuid-Holland. Het CDA behaalde een zetel winst en komt daarmee op 7 zetels. Ruim 12  procent van de bewoners van Zuid-Holland stemde op de partij. In Den Haag was dit percentage bijna 8 procent, een stijging ten opzichte van vier jaar geleden en een prachtig resultaat!

De Haagse CDA-fractie is zeer verheugd met de uitslag. Fractievoorzitter CDA Den Haag Daniëlle Koster: ‘’Met een afvaardiging van twee Haagse CDA-ers in Zuid-Holland kan het CDA samen mooie dingen bereiken voor de hele provincie en Den Haag in het bijzonder. Wij zullen in de komende periode de goede samenwerking met onze provinciale fractie dan ook voortzetten.’’ Koster spreekt haar dank uit aan alle vrijwilligers voor hun inzet tijdens de campagne en bedankt alle Haagse kiezers voor hun stem.