01 oktober 2015

CDA Den Haag naar Brussel

Deze donderdag vertrok vroeg in de ochtend een bus vol enthousiaste CDA-leden richting Brussel.

Een gemengde groep van 51 CDA-leden en dames uit de Schilderswijk en Transvaal, fans van Wim van de Camp op wiens uitnodiging zij het Europees Parlement mochten bezoeken. Rond 11.00 uur arriveerde de bus op de bestemming en werd de groep ontvangen door Europarlementariër Wim van de Camp. Wim vertelde een interessant verhaal over hoe het allemaal in Brussel werkt, waarna er vragen werden gesteld en een boeiend gesprek ontstond. Een rondleiding met een uitleg in de plenaire vergaderzaal volgde. Na een verzorgde lunch vervolgde de groep hun tour naar het Bezoekerscentrum van het Europees Parlement, het Parlamentarium. Per bus ging de groep naar de Grote Markt waar zij uitgebreid en gezellig dineerden. Rond 18.30 vertrok de bus terug richting het oude en vertrouwde Den Haag.

Het was een zonnige, zeer geslaagde dag. Volgende reis naar Brussel: gewoon doen! Je wilt het niet missen.