18 maart 2015

CDA doet ook dit jaar mee aan NL Doet

Het CDA Den Haag en haar vrijwilligers doen net als voorgaande jaren weer mee met de grootste vrijwilligersactie van Nederland: NL Doet. Aanstaande zaterdag van 12.00 tot 17.00 uur helpt een groot aantal CDA-ers, waaronder raadsleden Michel Rogier en Daniëlle Koster, met het organiseren en uitserveren van een High Tea in het woonzorgcentrum het Loosduinse Hof.

Bewoners en bezoekers kunnen zaterdag in het Loosduinse Hof in een gezellige ambiance genieten van een bak koffie of thee en hartige en zoete snacks die door vrijwilligers worden klaargemaakt. ‘’Een leuk uitje voor omwonenden en bewoners van het zorgcentrum in Loosduinen’’, aldus raadslid Michel Rogier. ‘’Juist activiteiten in wooncentra voor ouderen zijn van groot belang. Ouderen zijn veelal eenzaam en hebben activiteiten zoals deze nodig om onder de mensen te komen. Het CDA draagt daar dan ook graag aan bij!’’

De lokale fractie geeft aan enorm trots te zijn op het hoge percentage Hagenaars dat vrijwilligerswerk doet. Rogier: ‘’Wij hopen dat Den Haag op deze NL Doet-dag laat zien hoeveel bewoners omkijken naar elkaar. Ook dat is Haagse kracht.’’

Wat? High tea
Wanneer? Zaterdag 21 maart, 12.00 – 17.00 uur