08 maart 2017

CDA (NL)doet weer mee!

Aanstaande vrijdag en zaterdag (10&11 maart) is het NLdoet. Net als voorgaande jaren zal het CDA Den Haag weer de handen uit de mouwen steken tijdens deze grootse vrijwilligersactie van Nederland.

Dit jaar helpen CDA-fractievoorzitter Daniëlle Koster en haar collega-raadsleden Michel Rogier en Desh Ramnath en kandidaat-Kamerlid Wytske de Pater op zaterdagochtend bij sportvereniging Kameleon. Een sportvereniging voor mensen met een lichamelijke beperking in Escamp. De CDA-ers zullen helpen bij de training, veters strikken en natuurlijk een potje mee voetballen.

Vrijwilligers
De lokale CDA-fractie is enorm trots op het hoge percentage Hagenaars dat vrijwilligerswerk doet. Daniëlle Koster: ‘’Verenigingen kunnen zichzelf en hun werk tijdens NLdoet van hun beste kant laten zien aan potentiele vrijwilligers. Wij hopen dat bewoners van Den Haag die nog geen vrijwilligerswerk doen op deze NLdoet-dagen op een plezierige manier kennis maken met vrijwilligerswerk en het blijven doen. Het geeft voldoening om iets voor anderen te kunnen betekenen.’’

Doe jij ook mee met NLdoet? Kijk voor een actie bij jou in de buurt op www.denhaagdoet.nl.