14 februari 2019

CDA viert de liefde

Vandaag, 14 februari 2019, is het Valentijnsdag, dag van de liefde. Het CDA Den Haag gaat daarom op pad om Haagse getrouwde stellen in het zonnetje te zetten. “Zolang samenzijn, dat is een prachtig voorbeeld van liefde voor de samenleving”, vindt CDA’er Michel Rogier, die met een feestelijke taart langsgaat bij één van de stellen.

Op Valentijnsdag verrassen geliefden elkaar met een cadeau of lief gebaar. De fractie van het CDA geeft er haar eigen draai aan door waardering te uiten bij stellen uit Den Haag. Karsten Klein en Ismet Bingöl gingen langs bij meneer en mevrouw Swiebel, die al 30 jaar samen zijn. Zij steunen elkaar door dik en dun, zeker nu meneer kampt met gezondheidsproblemen is dat van groot belang. Het tweede stel is 46 jaar getrouwd. Volgens echtpaar Mathura is het belangrijk om samen leuke dingen te doen en actief te blijven. Daniëlle Koster verraste meneer en mevrouw Dihal met taart. Met hun 59-jarige huwelijk spant dit derde echtpaar de kroon. Wat is hun geheim? “Doe alles met liefde!” Een prachtige boodschap op deze zonnige Valentijnsdag.