26 november 2014

CDA-werkgroep Segbroek bij BvdT DUNO

Vanavond spreekt CDA Segbroek namens de Haagse fractie in het Buurthuis van de Toekomst H.s.v. DUNO. In het Buurthuis van de Toekomst werken sportclubs, scholen, culturele instellingen en andere organisaties in de wijk slim met elkaar samen. Zodat bijvoorbeeld de voetbalclub niet alleen een voetbalclub is, maar ook een plek wordt waar mensen samenkomen voor een praatje, voor een cursus of misschien wel voor huiswerkbegeleiding.

DUNO heeft sinds de nieuwbouw aan de Mgr. Nolenslaan in 2007 de handschoen opgepakt. Allereerst was er de samenwerking in Haagsche Dynamiek met kinderopvangorganisatie 2Samen en met Sanquin Bloedbank. Met deze partijen heeft de voetbalclub afspraken gemaakt over het gezamenlijk gebruik van het complex.

Clubscheids van het jaar
CDA Segbroek praat vanavond onder andere met de oud-voorzitter van DUNO, Rob Leenheer, over de komende verkiezing van de clubscheidsrechter van het jaar. Begin 2014 organiseerde het CDA deze verkiezing omdat het perfect aansluit bij de speerpunten en prioriteiten van het CDA Den Haag: door het ruimte geven aan verenigingen, vrijwilligers en gezinnen de Haagse samenleving een hechte samenleving te laten zijn. De verkiezing van afgelopen jaar was een groot succes.

Werkgroepen
Het CDA Den Haag heeft diverse werkgroepen met enthousiaste Hagenaars die namens de Haagse CDA afdeling haar ogen, oren en spreekbuis zijn. Heeft u opmerkingen of vragen, of wilt u actief worden binnen de werkgroep Segbroek van het CDA? Neem contact op via [email protected].