07 september 2016

Klaar? Over!

Vanochtend zette het CDA vrijwillige verkeersbrigadiers bij een school in Leidschenveen in het zonnetje.

Dagelijks helpen 27.000 vrijwillige verkeersbrigadiers kinderen met veilig oversteken. Ook in onze stad. Het CDA vindt dat we dit niet voor lief mogen nemen en daarom heeft CDA-fractievoorzitter Daniëlle Koster samen met Tweede Kamerlid Martijn van Helvert en Liesbeth Spies (voorzitter veilig verkeer Nederland) verkeersbrigadiers in Leidschenveen verrast met een klein presentje. Deze vrijwilligers verdienen natuurlijk niet alleen aan het begin van het schooljaar waardering en ondersteuning, maar ook de rest van het jaar. Het is volgens het CDA nodig om structureel meer aandacht en waardering te hebben voor vrijwilligerswerk. De lokale fractie vroeg eerder deze maand de gemeente al om scholen te helpen bij het werven van nieuwe verkeersbrigadiers.