09 maart 2017

Landelijke CDA-karavaan strijkt neer in Nieuw Waldeck

Op maandag 13 maart komt het CDA naar Nieuw Waldeck in Loosduinen. Het bezoek maakt deel uit van een grote landelijke bustour van kandidaat-Kamerleden en vrijwilligers. De partij hoopt zo veel mogelijk kiezers te ontmoeten en hen te overtuigen om op 15 maart op het CDA te stemmen.

De grote CDA-bus zal rond 09.00 uur stoppen op de Hoek van de Aaltje Noorderwierstraat – 1e Strausspad. Tientallen kandidaat-Kamerleden en vrijwilligers trekken vervolgens de wijk in om te flyeren. Om 10.30 vertrekt de bus weer vanaf het Savornin Lohmanplein.

CDA-woordvoerder Loosduinen Michel Rogier van CDA Den Haag is blij dat de campagne-karavaan naar Nieuw Waldeck komt: “Het is goed om te zien dat het CDA naar de bewoners van Nieuw Waldeck toegaat en onze wijk belangrijk vindt. Ik kijk ernaar uit om samen met de landelijke kandidaten campagne te voeren in ons mooie stadsdeel”.