17 september 2018

Nieuws aankondiging Provinciale Staten en waterschappen

Het bestuur van het CDA Zuid-Holland heeft de conceptkandidatenlijst voor de aankomende Provinciale Statenverkiezingen vastgesteld, de definitieve lijst zal in november worden vastgesteld. De provinciale CDA afdeling is trots op de lijst, die zowel vernieuwing als ervaring heeft weten te combineren. Met dit team is het CDA in staat om mensen in alle hoeken van de provincie aan te kunnen spreken.

Van de zittende Statenleden nemen er vier na de verkiezingen afscheid. Waar mensen vertrekken, komen er ook nieuwe gezichten bij. Zo vinden we Michel Rogier als hoogste nieuwkomer op plek 3 terug. Als raadslid in Den Haag heeft Rogier laten zien een echte volksvertegenwoordiger te zijn, deze ervaring zal hij nu meenemen naar de provincie.
Op de conceptkandidatenlijst is ook ruimte voor andere Haagse kandidaten. Met Ellen Verouden op plek 13, Michiel van Butselaar op plek 17 en met Cheng Kuo op plek 28. De voorzitter van de lokale afdeling Hilbert Bredemeijer is erg blij met de conceptlijst: “Wij zijn als lokale afdeling super trots dat wij bij de aankomende Provinciale Statenverkiezingen met maar liefst vier leden mee gaan doen. Daarmee is er voor mensen uit Den Haag echt wat te kiezen.”
Ook is de Haagse afdeling erg trots op de voordracht van Cees Pluimgraaff voor de waterschappenverkiezingen, hij is terug te vinden op plek 4. Pluimgraaff heeft veel politieke ervaring op gedaan in de Haagse raad. Hij heeft zich jarenlang ingezet voor Scheveningen, het MKB en de sportwereld in Den Haag.

Ze hier de hele lijst van de Provinciale Staten.