15 april 2017

Opnieuw storing verlichting Valkenboskwartier

Ondanks de belofte van de gemeente aan het CDA dat de oorzaak van het uitvallen van de straatverlichting in de wijk Valkenbos verholpen zou zijn was het afgelopen woensdagavond toch weer raak. De wijk in Segbroek zat opnieuw in het pikkedonker.

CDA-fractievoorzitter en woordvoerder Segbroek Daniëlle Koster: ‘’Toen in januari de lantaarnpalen in verschillende straten in het Valkenboskwartier telkens uitvielen trokken wij bij de gemeente aan de bel. Deze hebben de oorzaak toen achterhaald. Het zou gaan om beschadigde ondergrondse kabels. De gemeente zei ons dat de kabels zouden zijn hersteld waardoor de verlichting weer naar behoren zou functioneren. Dit lijkt echter niet zo te zijn. Wij zijn benieuwd of de storing van gisterenavond nu weer komt door defecte ondergrondse kabels of dat er nog een ander probleem speelt. Wij willen namelijk een structurele oplossing.’’