14 maart 2017

Stem morgen een Hagenaar naar de Tweede Kamer!

Morgen mag u naar de stembus. Er wordt gestemd over besluiten die uw dagelijkse leven gaan beïnvloeden zoals de hoogte van belastingen, de kwaliteit van zorg, werkgelegenheid, veiligheid en over hoe we ons land aan volgende generaties achterlaten. Eén stem gaat natuurlijk niet veel veranderen, maar wat nou als iedereen zo denkt? Vandaar dat elke stem telt en u stem is dus zeker van belang! U gaat toch wel stemmen?

Waarom CDA?

Het CDA kiest voor een ander Nederland. Een beter Nederland. Een Nederland waar we weer trots op zijn. Een Nederland waar we met vertrouwen naar de toekomst kijken. Hier leest u de 25 beste ideeën voor Nederland.

Haagse kandidaten

Voor u als Hagenaar is het belangrijk dat uw stad goed is vertegenwoordigd in de landelijke politiek. Dan worden de belangen van onze mooie stad het best behartigd. Dus als u voor het CDA kiest, kies dan één van de Haagse kandidaten.

Chris van Dam, nr 12, woont in Segbroek (Vogelwijk) en zet zich als oud-politieman en officier van justitie in voor een veiliger Nederland en een veiliger Den Haag.

Wytske de Pater, nr 22, uit Ypenburg wil zich als moeder inzetten voor het gezin: een veilig en fijn thuis, goede kinderopvang, goed onderwijs, zorg voor je naasten en goed omgaan met elkaar.

Marischa Kip, nr 33, wonend in het centrum van Den Haag, wil zich inzetten voor de zorgen die mensen hebben over de toekomst en de veranderingen in de wereld om ons heen. Zorgen over hun opleiding, baan, huis en pensioen. Maar ook over hoe we met elkaar omgaan, de zorg en duurzaamheid.

Jochgem van Opstal, nr 38, woonde, voordat hij enkele jaren geleden voor werk naar het buitenland vertrok, met veel plezier in onze mooie stad. Hij wil dat mensen meer naar elkaar gaan luisteren en niet alleen voor zichzelf opkomen en vindt dat een sterk Europa bijdraagt aan een sterk Nederland.

Gert-Jan Bakker, nr 46, wonend in Escamp kent u wellicht nog als voorzitter van de Haagse gemeenteraadsfractie van het CDA. Als lokale politicus zet hij de Haagse belangen voorop in de landelijke politiek.

Karsten Klein, nr 49, steunt als lijstduwer het landelijke CDA. Onze Haagse wethouder van Economie, Zorg en Havens, en eerder ook Sport, heeft veel bereikt voor onze stad.