25 april 2017

Tien kanshebbers favoriete clubscheidsrechter bekend!

Stemmen kan nu!

Een vakkundige jury, bestaande uit bekende namen uit de Haagse sportwereld, heeft tien clubscheidsrechters geselecteerd waarop Hagenaars hun stem uit kunnen brengen voor de verkiezing van de favoriete Haagse clubscheidrechter 2017. Stemmen geblazen dus!

De jury, onder andere ADO-icoon Lex Schoenmaker en Karin Blankenstein van de John Blankenstein foundation, selecteerde de tien kanshebbers. Calvin Mulder, Marten Hof, Olav Ruijl, Yassir Madih en Yessin Madih zijn de uitverkorenen namens DUNO. Tarrin Boekhoudt van sv Quick Steps is de andere genomineerde uit het voetbal. Verder maken Mike van der Spek (ZHDC, waterpolo), Peter van der Smitte (ALO, korfbal), René Lier (WHC, handbal) en Annet van de Ven (Kalinko, volleybal) kans op de titel.

De jury (kleine foto) kiest uit de tien geselecteerden één jurywinnaar. De andere winnaar, de publiekswinnaar, wordt gekozen door jou! Tot 18 mei kan je via www.haagseclubscheidsrechter.nl stemmen op jouw favoriete kandidaat! De winnaars krijgen naast de felbegeerde titel ook een compleet nieuw scheidsrechters-tenue van Free Kick Sport.

Verkiezing
Het CDA zoekt voor het vierde jaar op rij naar de favoriete amateur scheidsrechter van Den Haag. Met de verkiezing wil de partij haar waardering laten zien voor de inzet van de sportvrijwilligers.

Uitreiking
Op zaterdag 20 mei 16.30uur wordt tijdens een grootse uitreiking bij Caesar Fitness & Spa Resort bekend gemaakt welke twee scheidsrechters de titel ‘favoriete’ Haagse clubscheidsrechter toegekend krijgen. Iedereen is van harte welkom! Aanmelden is niet nodig.