17 november 2010

Goudse held(in): Jet Stevens

Het CDA zet de Goudse helden die zich inzetten voor straat en buurt in het zonnetje. Door middel van het aanbieden van een Goudse kaas eert het CDA de Goudse helden

Op een zaterdagmiddag gingen Huibert van Rossum, Christian Leroux, Marco Kastelein en Suzanne Dannenburg op bezoek bij Jet Stevens in Kort Haarlem, de nieuwe Goudse Held. Jet Stevens met haar dochter uit en haar twee kleindochters vertelden over hun jarenlange inzet voor buurtactiviteiten voor de jeugd. Het valt niet allemaal mee met de "instanties", maar Jet Stevens gaat toch door. Wat een inzet voor de kinderen! " Het geheim zit erin door de kinderen met elkaar te laten spelen, ook alle verschillende achtergronden en culturen dat zorgt voor binding in de buurt. Daarom een echte Goudse heldin die veel bijdraagt aan haar eigen buurt en stad.