27 februari 2010

Gouwe Krokodil zoekt suggesties Gouwenaars

Marja van Bijsterveldt staatssecretaris lanceerde afgelopen zaterdag de Gouwe Krokodil

Het CDA Gouda wil door middel van de krokodil ook van de Gouwenaars zelf horen hoe zij denken dat er in Gouda efficiënter en goedkoper gewerkt kan worden. Bijvoorbeeld als buurtvereniging een groenstrook adopteren en deze zelf beheren. De komende jaren moet Gouda miljoenen gaan bezuinigen. De ambtelijke werkgroepen hebben al suggesties in kaart gebracht. Het CDA wil door een brede consultatie zelf goede en slimme ideeën die leven in Gouda in kaart brengen.

Door middel de gouwekrokodil.nl wordt nagegaan hoe zaken efficiënter kunnen. Het CDA wil ervaringen van de Gouwenaars horen om ertegen op te kunnen treden. Met de opmerkingen die de Gouwe Krokodil krijgt kan het gemeentebestuur aan de slag om deze zaken op te lossen.

Het CDA komt daarvoor met een speciale website: www.gouwekrokodil.nl. Deze site zal de komende jaren in de lucht blijven om als platform te dienen voor goede suggesties uit de samenleving.