27 oktober 2010

Stel je vraag aan Den Haag

[email protected]

CDA Gouda wil haar netwerken voor jou benutten. Stel daarom jouw vraag aan Den Haag. In Den Haag zit een nieuw kabinet Rutte - Verhagen. De VVD en het CDA vormen de regering met steun van de PVV. Deze week heeft iedereen kunnen zien hoe over de voorstellen van het kabinet het eerste debat in de Tweede Kamer werd gevoerd. Duidelijk is wel dat het kabinet net als Gouda fors moet bezuiningen en er moet hard gewerkt worden aan veiligheid en integratie. Dat roept natuurlijk veel vragen op over hoe en wat. Het bereiken van resultaten kan alleen door de handen ineen te slaan en goede ideeën en suggesties te gebruiken en te weten wat er speelt. Als CDA'ers pikken wij die voorstellen onder andere via www.gouwekrokodil.nl uit Gouda zelf op.

Op hetzelfde moment worden er voorstellen in Den Haag gemaakt. Het regeerakkoord en allerlei andere zaken kunnen vragen oproepen.  Als politiek moeten we korte lijnen houden en daarom is het mailadres [email protected] geopend. Alle Gouwenaars kunnen vragen en suggesties mailen over elk onderwerp waar Den Haag over gaat. Op alle emails - in normaal taalgebruik - zal worden gereageerd.