07 februari 2012

VOORAANKONDIGING: Bijeenkomst CDA Sportnetwerk

Bijeenkomst CDA Sportnetwerk over publiek-privatie samenwerking in de Goudse Sportwereld op donderdag 23 februari 2012 vanaf 18.45 uur. De Locatie en spreker tweede inleiding worden z.s.m. bekend gemaakt.

Namens het CDA Gouda nodigen wij u van harte uit voor een bijeenkomst op donderdag 23 februari 2012. Het thema is 'Publiek-Private samenwerking in de Goudse sportwereld'.

Hoe kunnen Goudse sportverenigingen effectiever en intensiever samenwerken met de gemeente, de politiek en het bedrijfsleven? Maar hoe kan het bedrijfsleven zich ook beter profileren binnen Gouda met behulp van Goudse sportvereniging? Het antwoord op deze vragen staan centraal tijdens een door het CDA Gouda georganiseerde bijeenkomst. Het CDA Gouda wil de partijen dichter tot elkaar brengen met als doel een aantrekkelijker, sportiever en meer betrokken Goudse maatschappij, mede dankzij onze sportverenigingen.

18.45 uur: Ontvangst
19.00 uur: Penalty shoot-out met aanwezigen
19.30 uur: Inleiding door Maaike van Meerten, Programmanager Advies bij Sport en Zaken over de verbinding tussen sportverenigingen en het bedrijfsleven
20.00 uur: Tweede Inleiding (spreker wordt nog bevestigd)
20.30 uur: Paneldiscussie met Maaike van Meerten, wethouder sport Marco Kastelein (Gouda) en Gerard Wolters (Stichting Topvoetbal Jodan Boys) e.a.
Gespreksonderwerpen: Beheer accommodatie en ruimte / Sponsoring / Onderhoud
21.15 uur: Afronding en borrel

Locatie: Wordt nog bevestigd.
Aan deelname zijn geen kosten verbonden, voor consumpties en drankjes wordt gezorgd. Aanmelden vóór 20 februari 2012 bij Brendan Troost ([email protected]).