22 december 2016

2017 - in goed gesprek

Sociaal, betrokken en eigentijds.

Hillegom is een levendige gemeente, volop in beweging en volop in ontwikkeling. Een nieuwe Hoftuin, een zorgeloos groene N208, nieuwe betaalbare woningen, fantastische sportaccommodaties en prachtige (nieuwe) onderwijsvoorzieningen van kinder- en peuteropvang tot middelbaar onderwijs, Maar ook goede zorg en ondersteuning voor onze inwoners die dat nodig hebben. Voor onze oudere inwoners maar ook voor onze dorpsgenoten die het wat minder breed hebben.

Het CDA werkt als coalitiepartner vol enthousiasme mee aan deze positieve ontwikkelingen. Eerlijk, betrouwbaar, sociaal betrokken en eigentijds. Ook in de toekomst, allereerst in 2017, willen wij dat blijven doen!

Om die reden is het voor de CDA fractie belangrijk om uw mening te kennen. Daarom bezoeken we regelmatig organisaties in Hillegom maar ook  in de bredere regio omdat de belangen van onze Hillegommers ook voorbij de gemeentegrenzen gaan. Wij realiseren ons de noodzaak van particulieren, ondernemers, verenigingen etc. om te voorzien in eigentijdse vooruitstrevende initiatieven.

In een steeds veranderende samenleving maken wij ons sterk voor goede voorzieningen en een fatsoenlijk beleid voor woningzoekenden – vluchtelingen -  mantelzorgers - zorgvragers - jeugd,  op een wijze die recht doet aan de menselijke waarden. Het eigen initiatief en werken naar eigen mogelijkheden is daarbij het uitgangspunt.

Wij vinden het belangrijk om zorg te dragen voor een divers zorg-, sportief en cultureel aanbod, bedoeld om de onderlinge verbondenheid te versterken.

Digitale mogelijkheden kunnen een hulpmiddel voor onze veiligheid en gemak zijn, maar een goed gesprek biedt persoonlijk contact.

Wij komen u graag bezoeken en luisteren naar datgene dat u met ons wilt delen of u bezig houdt. Bel ons, schrijf ons, mail ons of spreek ons aan.

U zorgt voor de koffie en wij voor de koek.

CDA Hillegom wenst u hele fijne feestdagen en een gelukkig en voorspoedig 2017

CDA Hillegom komt graag op de koffie