08 februari 2022

CDA Hillegom presenteert verkiezingsprogramma

‘Samen zijn we Hillegom’ is de titel van het programma van CDA Hillegom, in aanloop naar de verkiezingen volgende maand. Op maandag 7 februari heeft afdelingsvoorzitter Monique v/d Weijden het eerste exemplaar aan lijsttrekker Karin Hoekstra overhandigd. Meerdere kandidaten waren tijdens het zonnige moment voor het Hof in Hillegom aanwezig.

Een selectie van de thema’s uit het verkiezingsprogramma: ‘Hou Hillegom mobiel’, ‘Iedereen doet mee’ en ‘Hillegom duurzaam’. ‘CDA Hillegom is voor alle inwoners!’ aldus lijsttrekker Karin Hoekstra. ‘Iedereen doet mee. We werken aan een dorp waar iedereen zich veilig en gerespecteerd voelt. Ga voor het volledige programma naar cda.nl/samenhillegom.

Lijsttrekker Karin Hoekstra: ‘Er is de laatste jaren hard gewerkt en dat is te zien: er worden woningen gebouwd en er zijn mooie parken en plantsoenen. Wij rekenen op de steun van de inwoners om Hillegom nog mooier te maken!

Bekijk het hele programma