10 februari 2014

CDA Hillegom presenteert verkiezingsprogramma: Buma heeft de Primeur

De standpunten van het CDA Hillegom, de verkiezingsbeloften worden daarin helder en overzichtelijk weergegeven. De titel van het verkiezingsprogramma ‘Iedereen doet mee’ geeft exact weer waar het CDA als lokale partij voor staat in Hillegom.

In de aanloop naar de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen licht Van Trigt zijn motto ‘Met hart voor Hillegom’ graag toe: ‘We wonen in prachtig dorp met goede voorzieningen. Dat moeten we zo houden. Maar in deze tijd van bezuinigingen moeten we oppassen dat niemand buiten de boot valt. We rekenen op de eigen verantwoordelijkheid van onze inwoners maar degenen die het echt nodig hebben krijgen een steuntje in de rug. We zullen goed in de gaten houden dat chronisch zieken, gehandicapten en ouderen niet de dupe worden van het afschaffen van diverse regelingen. Wij juichen de landelijke CDA-voorstellen voor ondersteuning van het midden- en kleinbedrijf toe want die zijn ook voor de Hillegomse ondernemers goed. Daarnaast gaan we als CDA ons er ook hard voor maken dat Hillegom nog weer een stukje mooier en groener wordt. De oude bebouwing aan de Leidsestraat wordt wat ons betreft vervangen door nieuwbouw maar ook het Henri Dunantplein wordt aangepakt, de parkeergelegenheid bij het station uitgebreid, er komen veilige fietsroutes naar het station en het Vossepark en Van Nispenpark worden heringericht om er te spelen, wandelen en te verblijven. CDA-lokaal dus’.

Bekijk hier het --> Verkiezingsprogramma

Facebook: https://www.facebook.com/CDAHillegom