27 oktober 2016

In gesprek met Mona Keijzer - Zorg in de praktijk - 2 november #Fioretti

Openbare CDA-bijeenkomst over de zorg met Mona Keijzer (Persbericht)

Woensdag 2 november a.s. organiseert het CDA Duin- en Bollenstreek een openbare bijeenkomst met Tweede Kamerlid Mona Keijzer. Zij zal naar Hillegom komen om in gesprek te gaan met mensen die dagelijks te maken hebben het de zorg. Wat gaat er bijvoorbeeld goed en waar ligt er ruimte voor verbetering? Zij hoort graag uw ervaringen. Iedereen is van harte welkom op het Fioretti College in Hillegom vanaf 19:30 uur.

Als CDA-woordvoerder voor onder andere de AWBZ, WMO en jeugdzorg maakt Mona Keijzer zich in de Tweede Kamer sterk voor goede zorg. Dit doet zij door veel te luisteren naar de mensen die dagelijks te maken hebben met de zorg; haar meldpunt ‘Meld het Mona’ rondom de mantelzorg leverde in 2014 bijvoorbeeld ruim 650 reacties op, waardoor zij de staatssecretaris stevig kon ondervragen rondom de veranderingen in de mantelzorg. Sinds 2016 is de uitvoering van de AWBZ, WMO en de jeugdzorg naar de gemeenten overgeheveld. Mona hoort graag van u wat wel en met name wat niet goed gaat en waar dus verbetering nodig is.

Iedereen is van harte welkom om deze bijeenkomst bij te wonen – ongeacht de politieke voorkeur. Het CDA Hillegom kijkt uit naar een boeiende avond met goede inhoudelijke discussies tussen Mona en alle geïnteresseerden.