21 juni 2018

Water meer van mensen maken

Op 5 juli is er weer een ALV van het CDA die er echt toe doet! Dan zijn de lijsttrekkersverkiezingen voor de Zuid-Hollandse waterschappen en de provincie. Ieder CDA-lid kan meestemmen. Daarom is ieders aanwezigheid, ook vanuit Lansingerland.

Schoon water in de Berkelse Plas, de Boven- of Rodenrijse vaart. Droge voeten buiten en binnen. Vanzelfsprekend voor de 61.000 inwoners van Lansingerland. Veilig zwemwater en mooie vaarwegen horen hierbij. Dat gaat niet vanzelf, daar hebben wij, CDA’ers in de waterschappen ons de afgelopen periode hard voor gemaakt.

Hierbij zoeken wij de samenwerking op met bewoners, bedrijven, tuinders, boeren en andere overheden. Mensen meer betrekken bij water en water meer van mensen maken. Om medicijnresten in het oppervlaktewater terug te dringen, de tuinbouw te helpen innoveren, je dagelijkse 1-persoonsportie van 130 liter afvalwater te zuiveren en recreatie mogelijk te houden. Tegen een redelijke prijs, voor huidige en toekomstige generaties!

Daar wil ik mij ook de komende periode, te beginnen als lijsttrekker, voor inzetten. Het CDA is een prachtige partij die vooral binnen de waterschappen werkt aan duurzaamheid, betaalbaarheid en betrokkenheid van mensen. Voor nu en straks.

Kom dus naar de boeiende en spannende ledenvergadering op 5 juli in Sliedrecht en breng uw stem uit.

Manita Koop

Vragen, tips of opmerkingen? Mail, app of bel gerust [email protected] of 06 20972500.