21 juni 2024

CDA organiseert 4 juli wijkbijeenkomst in Prinsenhof

CDA Leidschendam-Voorburg nodigt inwoners van de Leidschendamse wijk Prinsenhof uit voor een wijkbijeenkomst op donderdag 4 juli. De bijeenkomst vindt plaats in wijkcentrum Woej de Plint aan de Prins Frederiklaan 7 en begint om 19:30 uur. “Wij willen graag horen wat er leeft onder de bewoners van Leidschendam,” zegt fractievoorzitter Ron van Duffelen. “In de gemeenteraad nemen we beslissingen die direct invloed hebben op de leefomgeving van onze inwoners. Daarom is het belangrijk om van inwoners zelf te horen wat zij belangrijk vinden”.

Tijdens deze avond is er geen vaste agenda, zodat bezoekers de vrijheid hebben om zelf onderwerpen in te brengen die zij belangrijk vinden. De bijeenkomst biedt een goede gelegenheid om in gesprek te gaan met diverse fractieleden van het CDA, waaronder Liesbeth van der Heide, Diederik Visser en Jorrit Koster.

“Wij horen vaak waardevolle ideeën en suggesties van bewoners,” voegt raadslid Lieke Muller toe. “Door in de wijken zelf aanwezig te zijn, kunnen we beter begrijpen wat er speelt en daar op inspelen. We nodigen iedereen van harte uit om hun zorgen, wensen en ideeën met ons te delen”.

Ron van Duffelen benadrukt het belang van deze bijeenkomsten: “Elke wijk heeft zijn eigen uitdagingen en kansen. Door direct met bewoners in gesprek te gaan, kunnen wij hun belangen beter vertegenwoordigen. Voor deze bijeenkomst richten we ons specifiek op Leidschendam, waar op dit moment veel ontwikkelingen zijn”.

De wijkbijeenkomst is op donderdag 4 juli om 19:30 uur in wijkcentrum Woej de Plint (Prins Frederiklaan 7, Leidschendam). Aanmelden is niet nodig.