20 juni 2017

Dat is toch niet te geloven, dat is echt erg!

In mei 2017 schreef Corine Bronsveld een column over dit onderwerp: Regels regelen

Ben jij ook klaar met die eindeloze hoeveelheid aan regels, administratieve lasten en overbodige bureaucratie? Wij wel! Het is toch niet te geloven dat een politieagent meer tijd kwijt is aan het invullen van formulieren dan dat hij op straat is, dat een verpleegkundige meer tijd kwijt is achter het computerscherm dan met de handen aan het bed van de patiënt staat en dat inwoners vaak nauwelijks iets kunnen regelen bij hun gemeente omdat er teveel overbodige regels in de weg zitten.

Het CDA gelooft dat politieagenten, onderwijzers, ondernemers, zorgverleners, vrijwilligers en burgers meer ruimte en vertrouwen moeten krijgen. Daarom willen wij samen met jou alle onnodige regels in kaart brengen.

Laat ons weten tegen welke regels jij aanloopt die ‘niet te geloven zijn’. Hoe meer voorbeelden wij ontvangen hoe beter we de overbodige regeldruk onder de aandacht kunnen brengen en aan kunnen pakken, zowel landelijk als lokaal.

Lees meer op:

Dat is toch niet te geloven