01 juli 2024

Route 2026: CDA zet koers naar nieuwe gemeenteraadsverkiezingen

Op 22 juni jl. was de lokale CDA met de vertrouwde groene keet aanwezig op de jaarmarkt in Pijnacker, het was een zonovergoten dag en een gezellige drukte.

De gemeenteraad is net een paar maanden over de helft van de huidige termijn en het CDA gebruikte deze jaarmarkt om te laten zien wat er al is gerealiseerd van de speerpunten die de partij had bij de verkiezingscampagne in 2022. Er is al veel gerealiseerd, maar het kan altijd beter en daar gaan we enthousiast mee verder tot aan de nieuwe verkiezingen in maart 2026.

Daarom stond op de nieuwe borden voor de keet al ‘Route 2026’ en ‘CDA voor een fatsoenlijke gemeente’, een afgeleide van de landelijke leus ‘CDA voor een fatsoenlijk Nederland’. De landelijke CDA-voorman Henri Bontenbal is hard aan het werk om het CDA weer op de kaart te zetten en de plaatselijke vertegenwoordigers zijn allemaal enthousiast om hem daarin te steunen.

De keet zal aanstaande zaterdag zoals traditioneel ook weer van 10.00 - 17.00 uur aanwezig zijn op het Paradeplein in Nootdorp zodat locale CDA vertegenwoordigers met kiezers in gesprek kunnen gaan over de lokale politiek.