Ben je vrijwilliger of actief bij een vereniging in Rotterdam en loop je ergens tegenaan? Of wil je juist een positief verhaal delen? Laat het ons weten!

We begrijpen dat vrijwilligerswerk soms uitdagend kan zijn. Soms merk je dat regels in de weg zitten of dat je structureel tegen bepaalde zaken aanloopt. We horen graag wat er speelt, zodat we een luisterend oor kunnen bieden en actie kunnen ondernemen om in de juiste richting te gaan. We ontvangen ook graag positieve verhalen en ontwikkelingen, want we kunnen alleen maar leren van successen.

Binnen het christendemocratisch gedachtegoed hechten we veel waarde aan verenigingen en vrijwilligers. Zij vormen het fundament van onze samenleving en bevorderen de sociale cohesie. Vrijwilligerswerk is van onschatbare waarde omdat het mensen verbindt en gemeenschappen versterkt.

Neem daarom op een laagdrempelige manier contact met ons op en deel jouw verhaal. Wij zullen indien gewenst contact met je opnemen, zodat we met je in gesprek kunnen gaan en kunnen meedenken over mogelijke oplossingen. Met jouw input kunnen we er samen voor zorgen dat vrijwilligerswerk op gemeentelijk niveau zo aantrekkelijk mogelijk blijft.

We werken nauw samen met onze zusterfracties in naburige gemeenten, zodat we gezamenlijk kunnen optreden bij zaken die niet alleen op gemeentelijk niveau spelen, zoals het aanvragen van een evenementenvergunning.

Onze fractie heeft ook nauw contact met onze Tweede Kamerleden. Zaken die een bredere impact hebben, zullen wij doorspelen naar de landelijke fractie, zodat deze meldingen vanuit het hele land kunnen worden opgepakt en naar Den Haag gebracht.

Neem contact op via: