In het Rotterdams klimaatprogramma moet de inwoner en de kwaliteit van zijn leefomgeving voorop komen te staan. Daarom moet het Rotterdams…
In navolging van de afgelopen collegeperiode willen wij het energiebesparingsfonds voor sportverenigingen verder uitbreiden, zodat alle…
De toenemende leegstand van kantoren en winkels vraagt om een striktere beoordeling van nieuwbouwprojecten, meer transformatie van leegstaande…
Naast elektrisch vervoer krijgt rijden op biogas een impuls. Het openbaar vervoer maakt gebruik van hernieuwbare brandstoffen, bij voorkeur…
Op voorstel van het CDA wordt in Rotterdam een sloopregeling ingevoerd. Met een sloopregeling willen we de Rotterdamse eigenaren van vervuilende…
De maximumsnelheid op de A13 wordt weer 80 kilometer per uur.
Er moet een gerichte aanpak komen van huisjesmelkers, die kwetsbare groepen uitbuiten en met hun verwaarloosde huizen bijdragen aan criminaliteit en…
Om de leefbaarheid te verbeteren, is het nodig te werken aan een meer evenwichtige bevolkingsopbouw. In Rotterdam en in het bijzonder in de wijken die…
Het CDA vindt het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen met het OV reizen. Schrappen in het ov-budget voor gebieden buiten het centrum is voor ons…
Rotterdam moet aantrekkelijker worden gemaakt voor midden- en hogere inkomens. In vergelijking met andere steden wonen erg weinig mensen in de…
De twaalf provinciale afdelingen vormen de schakel tussen de gemeentelijke afdelingen en het landelijke bestuur.