14 september 2024

26 oktober: ALV CDA Vrouwen, met Ingeborg ter Laak en Elanor Boekholt-O'Sullivan

CDA Vrouwen organiseert op zaterdag 26 oktober 2024 haar Algemene Ledenvergadering in De Lichtfabriek in Gouda.

De inloop is vanaf 13:30 en om 14:00 start het programma. We beginnen met de ALV dat tot ongeveer 15:00 uur duurt, CDAV leden zijn van harte welkom om dit bij te wonen.

Aansluitend, vanaf 15:00 uur, zullen interessante sprekers als Ingeborg ter Laak en Elanor Boekholt-O'Sullivan de dag verder inhoudelijk zullen vormgeven. We nodigen alle CDA leden (m/v) van harte uit om hierbij aanwezig te zijn, introducées zijn van harte welkom.

Het jaar 2024 staat voor CDA Vrouwen in het teken van Vrouwen in Oorlog en Vrede. Vanwege de oorlogen aan de rand van ons continent zien we dat de positie van vrouwen in (de nabijheid van) Europa ernstig onder druk staat, ook vrouwen in Nederland worden geraakt door de huidige situatie. Dit jaar organiseert CDA Vrouwen daarom een aantal bijeenkomsten rond het thema Vrouwen in Oorlog en Vrede, waaronder de nieuwjaarsreceptie met minister Hanke Bruins Slot. Tijdens deze ALV zullen Ingeborg ter Laak en Elanor Boekholt-O'Sullivan hun licht op dit onderwerp schijnen.

Kijk voor de agenda, het programma en meer informatie over het thema en onze sprekers in de CDAV agenda op onze website.