31 oktober 2016

CDA-fractie vergadert in Nieuwlande

Waaraan zou de gemeente in Nieuwlande aandacht moeten besteden en wat speelt er in het dorp? Dat is wat de CDA-fractie graag wil horen tijdens het fractiespreekuur op donderdag 3 november in MFC De Opsteker in Nieuwlande.  Het CDA houdt daar dan namelijk haar fractievergadering en inwoners die iets willen bespreken met de fractie zijn van harte welkom.

Het CDA vergadert regelmatig op locaties buiten het gemeentehuis. ‘Deze raadsperiode hebben we onder andere al fractiespreekuren gehouden in de Erflanden, de Wielewaal, Elim en Noordscheschut,’ zegt gemeenteraadslid Klaas Kroezen. Kroezen vindt het belangrijk om dit te doen, omdat het CDA op die manier laat zien dat de partij betrokken is bij inwoners en uit eerste hand hoort wat er speelt in wijken en dorpen. ‘Dit keer gaan we naar Nieuwlande, naar het nieuwe MFC. Alle inwoners van het dorp zijn van harte welkom om met ons in gesprek te gaan over wat er in het dorp speelt. Opmerkingen, tips, vragen en klachten; we willen alles graag horen.’

Het fractiespreekuur van het CDA is op donderdag 3 november van 19.00 uur tot 20.00 uur in het MFC De Opsteker in Nieuwlande.

31-10-2016

Klaas Kroe