05 september 2024

Het politieke jaar 2024-2025 van start!

De eerste fractie- en bestuursvergaderingen liggen achter ons

De scholen zijn weer begonnen, het 'hoogseizoen' aan vakanties is voorbij. De gemeenteraad en alle betrokkenen daarbij hebben gezamenlijk het nieuwe politieke jaar 2024-2025 gestart. Met een raadsconferentie en een volle agenda richting de eerste politieke markt op 5 september a.s. We starten eigenlijk weer waar we geëindigd waren, vraagstukken lossen zich immers niet vanzelf op.

Onze fractievoorzitter besloot het seizoen met reflecties op de bezuinigingsvoorstellen die de gemeenteraad van de gemeente Apeldoorn heeft omarmd. Daar is duidelijk geworden dat we als CDA Apeldoorn onze focus blijven leggen op het versterken van de maatschappij, de samenleving. In dit specifieke geval ging het om mantelzorgers en vrijwilligers, maar onze ideeën zijn vanzelfsprekend breder.

Het CDA Apeldoorn koestert de kracht van de samenleving. Dat doen we door inwoners te betrekken bij de plannen die voor hun gebied worden gemaakt. Maar ook bij maatschappelijk vastgoed te onderzoeken hoe de samenleving daar optimaal gebruik van  kan maken. Zo proberen we in elk politiek jaar de stad een beetje beter te maken. Voor alle inwoners.

Mocht je vragen hebben aan de CDA Apeldoorn fractie? Stel deze gerust. Je bent natuurlijk ook van harte welkom op een fractie- of bestuursvergadering. We maken graag kennis met je. Lid worden kan ook. Je hoeft alleen maar deze link aan te klikken...