25 september 2024

'Uit het CDA bestuur' - Van de voorzitter

September 2024: Uit de startblokken!

Na een zomerreces vol met topsport, komen we als CDA Apeldoorn op onze beurt weer met passie en gedrevenheid uit de startblokken.Onze fractie gaat vanaf nu weer elke week aan de bak om te werken aan een fatsoenlijk Apeldoorn. Door met goede ideeën te komen, door goede voorstellen van wethouders te steunen als ze ook echt goed zijn voor Apeldoorn en dat alles op een normale toon.

Ik merk om me heen dat dit wordt gewaardeerd. In de Raad en fracties zelf, maar veel belangrijker bij de Apeldoorners. Er is veel contact met betrokken inwoners, ook als deze geen lid zijn van het CDA Apeldoorn. Jij bent natuurlijk ook altijd van harte welkom bij fractie of bestuur.

Afgelopen maand hebben we afgetrapt met een gezellige actieve leden BBQ en later organiseren we in navolging op eerdere thema-avonden over onder ander Bouwen & Wonen, Water & Vuur en Opwekken & Besparen een boeiende thema-avond over Toekomstbestendige Zorg. Hou onze socials in de gaten voor het tijdstip en de locatie. Ik hoop je er te ontmoeten!

Hartelijke groet,

Mink Jaap Ypma