30 augustus 2024

Alweer de derde terugkomdag van het 50/50 programma vond plaats in het midden van het land. Circa 25 mentoren en mentees verzamelde zich in de Basiliek te Veenendaal. Onder leiding van voorganger en ondernemer Ferry Gerritsen sprak de groep over ambitie, het invullen van mentorschap en de rol van de mentee.

Bij het mentorschap komt maatwerk kijken. Elke duo heeft zijn eigen voorkeur en het is goed om daar over met elkaar het gesprek te voeren.  Zo zijn er duo’s die appen, andere die een regelmaat hebben gevonden met een paar afspraken in het jaar en andere voeren goede telefonische gesprekken.

Daarnaast kwamen vragen naar voren of mentoren en mentees ook kunnen ruilen, tot wanneer het project eigenlijk loopt en of mensen ook een dag kunnen meelopen.

Kortom het project blijft in ontwikkeling. In totaal doen nu 60 duo’s mee. We gaan hiervoor een LinkedIn-pagina om tips, trucs en ervaringen te delen. Tot slot is de groep uitgenodigd voor een bijeenkomst in Leeuwarden onder leiding van Sybrand Buma.

Niets gevonden voor "".