21 mei 2024

CDA Waddinxveen op Lentefair in Park Triangel

Op zaterdag 25 mei aanstaande vindt de jaarlijkse Lentefair plaats in Park Triangel te Waddinxveen. Van 13:00 tot 17:00 uur wordt het park omgetoverd tot een bruisend festivalterrein met diverse kraampjes, activiteiten voor jong en oud, muziek en heerlijk eten. De Lentefair is een geweldige gelegenheid voor inwoners om samen te komen en te genieten van het buitenleven en de gezellige sfeer.

Dit jaar is er ook een politiek pleintje aanwezig waar verschillende lokale partijen zich presenteren. Het CDA Waddinxveen is hierbij vertegenwoordigd om geïnteresseerden kennis te laten maken met de lokale politiek en de speerpunten van de partij. Bezoekers zijn van harte welkom om langs te komen voor een informatief gesprek, vragen te stellen of gewoon om kennis te maken met de lokale CDA-leden.

Het CDA zet zich in voor een sterke en betrokken gemeenschap in Waddinxveen, en de Lentefair biedt een perfect platform om in gesprek te gaan met inwoners over hun wensen en zorgen. De partij hoopt op een grote opkomst en kijkt ernaar uit om met de bezoekers te praten over hoe we samen Waddinxveen nog mooier en leefbaarder kunnen maken.