11 juli 2013

Meld iemand aan voor de Jan Peter Balkenende award

Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een jongere die een bijzondere bijdrage heeft geleverd aan de ontwikkeling van het christendemocratisch gedachtegoed. Deze bijdrage moet bestaan uit een of meerdere publicaties. De eerste award is op het najaarscongres van 2012 toegekend aan Paul Schenderling voor zijn publicatie ‘De toekomst van de christendemocratie in Nederland’.

Op het CDA congres van 2 november 2013 is het de bedoeling de tweede JPB award uit te reiken.  De jury voor deze award bestaat naast uiteraard Jan Peter Balkenende uit partijvoorzitter Ruth Peetoom, directeur van het Wetenschappelijk Instituut Raymond Gradus en CDJA-voorzitter Julius Terpstra.

Tot en met maandag 9 september kunt u een inzending sturen voor de Jan Peter Balkenende award via het formulier via de volgende link: cdaformulieren.nl/wi/jan-peter-balkenende-award-2013/