06 december 2012

Recensie in Historisch Nieuwsblad over Canon

In de recensie wordt George Harinck (redactielid Canon en hoogleraar Geschiedenis aan de VU) geciteerd: hij "is ervan overtuigd dat deze canon een belngrijk baken en inspiratiebron voor de toekomst zal zijn". Lees hier de recensie.

Eerder verscheen op www.hetgoedeleven.com een recensie  over de Canon van de Christendemocratie getiteld ‘CDA: langer dan een eeuw in het centrum van de macht’. Op deze webpagina wordt de canon als interessant bestempeld en worden enkele bijdragen van staats- en bestuursrecht deskundigen nader toegelicht.

De canon is te bestellen voor 11 euro (exclusief 4 euro verzendkosten per zending) via de CDA webwinkel onder 'publicaties en brochures'. Inmiddels is ook een Engelse vertaling beschikbaar, de Canon of Dutch Christian Democracy. Tegen betaling van 20 euro (exclusief verzendkosten) is deze te bestellen via [email protected]